آموزش حرکات عضلات جلو بازو

عضلات جلو بازو
دسته بندی حرکات
دسته بندی حرکات ۲
محل تمرین
محل تمرین
وضعیت حرکت
وضعیت حرکت
تجهیزات
تجهیزات
نوع تمرین
نوع تمرین
حرکت ۲۱۲
حرکت ۲۱۳
حرکت ۲۱۵
حرکت ۲۱۶
حرکت ۲۱۷
حرکت ۲۱۸
حرکت ۲۲۰
حرکت ۲۲۱
حرکت ۲۲۲
دسته بندی حرکات
دسته بندی حرکات ۲
محل تمرین
محل تمرین
وضعیت حرکت
وضعیت حرکت
نوع تمرین
تجهیزات
تجهیزات
نوع تمرین

آموزش حرکات عضلات جلو بازو – شما برای حجیم‌کردن و تقویت عضلات جلو بازو نیاز به حمله سه‌جانبه به این عضلات خواهید داشت. با قرار دادن برنامه جلو بازو در برنامه تمرینی‌تان و انجام تری‌ ست‌های مربوط به آن، خیال‌تان از بابت تحت فشار قرار دادن عضلات‌تان راحت می‌شود. همچنین برنامه جلوبازو به شما در داشتن بازوهای بزرگ و حجیم کمک زیادی می‌کند.

آموزش حرکات عضلات جلو بازو چیست؟

حرکات عضلات جلو بازو همانند عضلات پشت بازو، برای قدرت عضلات بازوها می‌باشد. همچنین به کارکرد بهتر آرنج ها و دست ها کمک می‌کند. حرکات عضلات جلو بازو در جذاب‌تر شدن و استوار شدن بازو تأثیر دارد. زمانی که جلو بازو پرقدرتی داشته باشید در بیشتر کارها و ورزش ها آسوده‌تر خواهید بود.

معرفی 5 نوع از حرکات عضلات جلو بازو

جلو بازو نشسته تمرکزی با وزن بدن

برای انجام جلو بازو نشسته تمرکزی با وزن بدن، روی یک نیمکت یا صندلی نشسته و آرنج خود را داخل ران تکیه داده و پای مخالف را با انقباض عضله دو سر بازویی و خم کردن آرنج از زمین بلند کنید. دقت داشته باشید که برای فشار بیشتر می‌توانید پای مخالف را به سمت زمین فشار دهید.

جلو بازو خوابیده با حوله جفت پا مچ برعکس

برای شروع حرکت جلو بازو خوابیده با حوله جفت پا مچ برعکس، با دو دست خود یک پارچه یا حوله را بگیرید از پشت پاها (کف پا ها) رد کنید. کف دست ها رو به پایین باشد. در همان حالت خوابیده و دراز کش، با منقبض کردن عضله دو سر بازویی و خم کردن آرنج، پاها را خم و به سینه خود نزدیک کنید. کمی مکث کرده و آهسته به نقطه شروع برگردید.

جلو بازو ایستاده با کش تناوبی

برای شروع حرکت جلو بازو ایستاده با کش تناوبی، یک کش بلند از زیر پای خود (کف پا) رد کنید و محکم روی آن بایستید تا تکان نخورد. دو سر کش را با دستانتان گرفته، بازوها را کنار بدن ثابت نگه داشته و کش را با خم کردن آرنح به سمت بالا بکشید، کمی مکث کرده و به حالت اولیه برگردید.

جلو بازو ایستاده با کش ۴۵ درجه

برای شروع حرکت جلو بازو ایستاده با کش ۴۵ درجه، یک کش به ستون یا جایی که از محکم بودنش اطمینان دارید در پایین آن وصل کنید. پشت به آن بایستید و بازوها را با کمی زاویه به سمت عقب کشیده و به سمت میله نگه دارید. کش را با منقبض کرده، عضلات دو سر بازویی به سمت خود بکشید. کمی مکث کنید و به وضعیت شروع حرکت برگردانید.

جلو بازو سیم کش فیگوری ۲

برای شروع حرکت جلو بازو سیم کش فیگوری ۲، دستگیره تک دست سیم کش (کراس اور) را از جانب بگیرید. با دقت بازوها را به اوج انقباض برسانید. سپس در همان مسیر اجازه دهید تا دستگیره‌ی سیم کش به حالت اولیه برگردد.

آموزش حرکات جلو بازو چه امتیازهایی دارد؟

برای سلامت ماهیچه‌های بازو مفید است
تأثیر زیادی در شکل ظاهری بدن دارد
به ازدیاد اکسیژن و گردش خون در ماهیچه‌های بازو کمک می‌کند
باعث می‌شود که عضلات قدرتمندی داشته باشید
سهولت در انجام کارها

قدرتمند بودن عضلات جلو بازو چه تأثیری در بدن دارد؟

قدرتمند بودن عضلات جلو بازو به‌سلامت بدن و سوزاندن کالری بیشتر در هنگام تمرین کمک می‌کند. با عضلات بازو قوی کارکرد دست ها و آرنج ها بهتر خواهد بود.

چگونه با استفاده از روش‌های خانگی عضلات جلو بازو را تقویت کنیم؟

با یکسری از روش‌های خانگی می‌شود به‌راحتی عضلات جلو بازو را تقویت کرد. به کمک دمبل، پلانک، بارفیکس و شنا می‌توانید عضلات جلو بازوی خود را در خانه و در آرامش کامل تقویت کنید.

ازلحاظ تغذیه ای چگونه عضلات جلو بازو خوبی داشته باشیم؟

خواب مناسب و آرامش در کارکرد تمام عضلات و سیستم بدن در اولویت هستند

استفاده منظم از مواد غذایی پروتئین دار مانند ماهی، تخم مرغ، سینه مرغ، میگو، تن ماهی

مصرف پروتئین های گیاهی مثل لوبیا، سویا، کینوا، برنج قهوه‌ای
به کمک آجیل‌ها ازجمله بادام، گردو، بادام زمینی

سخن نهایی

حرکات عضلات جلو بازو در به حرکت درآوردن آرنج ها و دست ها نقش دارد. عضلات بازو قدرتمند در زیبایی و سلامت جسمی بدن اثربخش است. با دریافت پروتئین های مناسب می‌توانید به روند پیشرفت عضلات خوش‌فرم و سلامت بدن کمک کنید.