پست های مرتبط

آنچه در این مقاله میخوانید
گن‌ های لاغری
آنچه در این مقاله میخوانید

به نظر شما آیا استفاده از گن‌ های لاغری به روند چربی سوزی کمک می‌کند؟

چربی سوزی به صورت موضعی امکان پذیر نیست و در درجه اول به رعایت رژیم غذایی، کنترل قند و مقدار کالری دریافتی شما در طول روز بستگی دارد.

با رعایت رژیم غذایی (با توجه به ژنتیک افراد)، چربی از تمام نقاط بدن (بافت سینه، صورت، کمر، باسن و … ) و به صورت یک نواخت کاسته می‌شود و روند چربی سوزی یکسان انجام می‌گیرد.

در نطر داشته باشید که تجمع چربی در تمام نقاط بدن با توجه به ژنتیک هر فرد متفاوت می‌باشد. برای مثال مقدار چربی موجود در صورت از چربی شکم کمتر است و ابتدا شاهد کاهش چربی در ناحیه‌ صورت هستیم.


تمرینات شکم و چربی سوزی !

انجام حرکات شکم و پهلو فقط باعث تقویت عضلات این ناحیه از بدن می‌شوند و هیچ تاثیری در روند چربی سوزی ندارند. در واقع انجام هیچ حرکتی، باعث چربی سوزی در یک نقطه یا عضله خاص از بدن نمی‌شود و فقط با رعایت رژیم غذایی و صرفا ورزش کردن که باعث سوزاندن کالری و بالا رفتن سوخت و ساز بدن می‌شود چربی سوزی صورت می گیرد. پس استفاده از گن‌های لاغری یا کرم‌های چربی سوز هیچ تاثیری در روند چربی سوزی شما ندارد.

تمرینات شکم و چربی سوزی!

 

گن‌ های لاغری و آسیب‌های آن

۱- مضر برای ارگانهای بدن

استرس و فشار دائمی روی شکم و کمر می­تواند به ارگان هایی مثل کبد، معده، کلیه و تخمدان ها اسیب برساند.

۲- رفلکس اسید

فشردن قسمت میانی تنه و شکم می­تواند باعث سوزش قلب و هضم غیرعادی مواد غذایی شود. این امر نه تنها دردناک می‌باشد بلکه باعث اختلال دائمی در دیواره‌های مری می‌شود.

۳- دهیدراته شدن

استفاده از گن های لاغری گرم شدن عضلات مرکزی بدن را به دنبال دارد که این امر موجب تعریق اضافه می‌شود. به صورت ظاهری به شما احساس کاهش وزن دست می‌دهد ولی در حقیقت فقط اب بدن کاسته شده و احتمال دهیدراته شدن وجود دارد.

۴- مشکلات سلامتی روانی

ظاهر لاغرتر و خوش فرم ‌تری که پوشیدن این گن‌ های لاغری به شما می‌دهد بعد از گذشت زمان باعث استرس ذهنی می‌شود. این امر به سادگی قابل فهم است که استفاده از گن‌های لاغری باعث اعتیاد در افراد می‌شود.

۵- حساسیت پوستی

استفاده از گن‌ های لاغری برای مدت طولانی موجب عرق سوز شدن و قرمزی پوست می‌شود که این امر طی مرور زمان عفونت پوستی را به وجود می‌اورد.

۶- تضعیف عضلات مرکزی

پوشیدن گن‌ های لاغری (فشرده کننده) طی مرور زمان باعث اتروفی عضلات شکمی می‌شود و حالت سفت و محکم بودن عضلات را کاهش می‌دهد.

 

در صورت مفید بودن این مطلب، پیشنهاد میکنم مطلب جلو زدن زانوها از پنجه در اسکوات را نیز مطالعه بفرمایید.

اشتراک گذاری:

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *