پست های مرتبط

آنچه در این مقاله میخوانید
قرص لاغری
آنچه در این مقاله میخوانید

قرص لاغری دشمن درجه یک چربی سوزی

بدن انسان زمانی که تحت شرایط استرس زیاد قرار می­گیرد، به جای از دست دادن چربی، بیشتر به سمت عضله سوزی و دفع اب می‌رود. با مصرف قرص لاغری (قرص‌های چربی سوز)، استرس بدن افزایش می­ یابد و صدمات جبران ناپذیری به بدن وارد می­ شود.

قرص­هایی که با هدف چربی سوزی مصرف می­ شوند از ۳ طریق روی کاهش وزن تاثیر می­­ گذارند:

دسته اول (افزایش متابولیسم)

عملکرد این دسته از قرص ها به این شکل می­باشد که با بالا بردن ضربان قلب، باعث کالری سوزی و تعرق بیشتر حین تمرین می­ شوند (عرق کردن دلیل بر چربی سوزی نیست) و با افزایش استرس بدن طی مرور زمان، مشکلات روحی و قلبی فراوانی را به وجود می­ اورند.

دسته دوم (کم شدن اشتها و دفع بیشتر)

این قرص لاغری باعث مختل شدن بالانس درشت مغذی‌ها و هم چنین فقر ویتامین ­ها و مینرال های بدن می شوند. از جمله عوارض دیگر این قرص­ها میتوان به ریزش مو اشاره کرد.

دسته دوم (کم شدن اشتها و دفع بیشتر)

 

دسته سوم (دفع چربی)

مصرف این دسته از قرص‌های چربی سوز باعث فقر چربی‌های مفید (امگا ۳ ، ۶ و …) و ویتامین‌های محلول در چربی (ویتامین د، ویتامین آ و …) می شود و اختلالات هورمونی را به دنبال دارد. مصرف چربی‌های مفید برای چربی سوزی و عضله سازی بسیار مهم می­باشند و شما با مصرف قرص‌های چربی سوز، باعث دفع این چربی‌ ها می­ شوید.

بحث آخر (ترازو دشمن درجه یک)

در بحث کاهش وزن به دنبال راه­های سریع و پر خطر نباشید. کاهش وزن به معنی کاهش درصد چربی بدن نیست و با استفاده از این قرص لاغری فقط اب بدن، عضلات و مقدار بسیار کمی چربی را از دست می­ دهید. در نتیجه شکل کلی بدن حفظ شده و هیچ تغییر فرمی صورت نمی­گیرد. شرکت­های مکملی با سواستفاده از وسواس فکری شما در رابطه با اضافه وزن، تنها به فکر پر کردن جیب خود هستند و با تبلیغات گسترده باعث گمراهی شما می ­شوند.

در صورت مفید بودن این مطلب، پیشنهاد میکنم مطلب بدنسازی و رشد را نیز مطالعه بفرمایید.

اشتراک گذاری:

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *