آمینو بیف Amino beef

پست های مرتبط

آنچه در این مقاله میخوانید
آمینو بیف Amino beef
آنچه در این مقاله میخوانید

آمینو بیف چیست?

سلام من پویا بیات هستم و در بحث مکمل‌های قرص آمینو امروز میخوایم درباره آمینو بیف صحبت کنیم

در بدنسازی پروتئین گوشت قرمز برای افزایش قدرت، رشد و نگهداری توده های عضلانی، لازم و ضروریست ، از این رو بدنسازان از گوشت گاو به عنوان یکی از منابع پروتئینی مفید استفاده می کنند.

مکمل آمینو بیف ترکیبی از آمینواسیدهای موجود در گوشت گاو فرآوری شده است که منبع آن پروتئین گوشت ایزوله‌، آلبومین کنسانتره گوشت و گوشت جگر میباشد‌. هر قرص آمینو بیف دارای طیف کاملی از آمینواسیدهای ضروری و غیرضروری به اضافه چندین ماده مغذی ضروری دیگر است.

آمینو بیف به ۲ شکل است؛ آمینو بیف قرص و آمینو بیف مایع.


آمینو بیف برای چه افرادی مناسب است؟

آمینو بیف حاوی دوز بالای گلوتامین و BCAA است. از آنجایی که این مواد محتوای کربوهیدرات ، چربی و همچنین کالری کمی هستند ، زمانی که می خواهید به اصطلاح حجم خشک بگیرید یا در دوران چربی سوزی هستید گزینه بسیار خوبی خواهد بود.

از آنجایی که آمینو بیف فاقد لاکتوز است ، برای کسانی که به لاکتوز حساسیت دارند مکمل غذایی مناسبی است.

همچنین افرادی که نسبت به گوشت گاو آلرژی دارند می توانند از این مکمل بهره ببرند.


نحوه مصرف

دو تا سه قرص همراه هر وعده غذایی.همچنین قبل و بعد از تمرین با یک لیوان آب مصرف شود(نهایتا ۹ قرص در روز)

در صورت حساسیت به گوشت قرمز قبل از مصرف با پزشک مشورت کنید.
بیش از میزان دوز پیشنهادی روی محصول مصرف نکنید.
افرادی که تحت درمان قرار دارند، بیماری خاص دارند یا خانم های باردار بدون اجازه پزشک مصرف نکنند.
در صورت مشاهده هرگونه علائم حساسیت به پزشک مراجعه کنید.
هشدارهای روی جلد را قبل از مصرف مطالعه کنید.
بهتر است قبل از مصرف با مربی، پزشک و یا کارشناس تغذیه مشورت کنید.

نحوه مصرف

 


بهترین زمان مصرف آمینو بیف

عضله سازی ۳۰ دقیقه پس از تمرینات ورزشی در اوج است و بنابراین این زمان، وقت خوبی برای مصرف آمینو بیف به نظر می‌رسد. این موضوع به این معنا نیست که آمینو بیف را در مواقع دیگر نباید استفاده کنید اما اگر در پی کسب بهترین نتیجه هستید، پس از تمرین بهترین زمان است.


قیمت آمینو بیف

قیمت آمینو بیف به نوع، برند، ترکیبات و کیفیت آن بستگی دارد بنابراین شما این مکمل را با قیمت‌های مختلف در بازار می‌بینید. هرگز به سمت مکمل‌های ارزان قیمتی که تایدییه وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو را ندارند، نروید زیرا قطعا کیفیت پایینی دارند و ممکن است شما را دچار عوارض جانبی جبران ناپذیری نمایند. بالا بودن قیمت همیشه دلیل بر کیفیت بالای آن نیست اما تا حدودی می‌تواند به شما اطمینان دهد که محصول خوبی را انتخاب کرده‌اید.


آمینو بیف و آمینو وی چه تفاوتی با هم دارند؟

از آنجایی که هردوی این محصولات به افزایش قدرت، رشد و نگهداری توده های عضلانی کمک می‌کنند، ممکن است این سوال برای بسیاری از افراد به وجود آید که این دو چه فرقی با هم دارند؟

عمده‌ترین تفاوت این دو مکمل این است که آمینو بیف از منابع گوشت قرمز(گوشت گاو) تهیه شده اما آمینو وی از منابع لبنی.


آیا می توانیم بدون ورزش کردن از آمینو بیف استفاده کنیم؟

به طور کلی مکمل های بدنسازی به این منظور ساخته شده‌اند که در کنار ورزش از آنها استفاده شود. اما می توانید برای حصول اطمینان از تامین پروتئین کافی در طول روز با مشورت پزشک متخصص از مکمل‌های پروتئینی و یا آمینواسیدی مانند آمینو بیف بین وعده‌های غذایی استفاده کنید تا علاوه بر جلوگیری از تخریب بافت‌های عضلانی به سنتز آنها نیز کمک کنید.


مزایای آمینو بیف

آمینو بیف دارای خواص آنابولیک گوشت است بنابراین می‌تواند بدون داشتن عوارض جانبی مصرف گوشت قرمز، با تأمین مقادیر بالای پروتئین حجم و توده عضلانی شمارا تقویت کند.در صورت داشتن فعالیت بدنی زیاد برای تأمین پروتئین کافی می‌توانید از مکمل‌های پروتئین باکیفیت مانند آمینو بیف کمک بگیرید. آمینو بیف با دارا بودن طیف کاملی از آمینواسیدها می‌تواند به عضله سازی، ریکاوری و تقویت سیستم ایمنی بدن کمک کند تا بتوانید بهتر و مؤثرتر کارکنید.

  • مخلوطی از آمینواسیدهای موجود در گوشت قرمز و کراتین
  • حاوی طیف کاملی از آمینواسیدهای کنسانتره
  • کمک به افزایش حجم عضلانی بدن

عوارض آمینو بیف

برای اینکه از کیفیت محصول خود مطمئن باشید و مکمل‌های تقلبی و قاچاق را به جای مکمل اصل به شما نفروشند، توصیه می‌شود که حتما از داروخانه‌ها و مراکز معتبر اقدام به خرید آمینو بیف نمایید. آمینو بیف های تقلبی ممکن است عوارضی همچون مشکلات کبد، کلیه و مشکلات گوارشی را برای شما به وجود آورند. همچنین به مقدار مصرف خود نیز دقت کنید و هرگز بدون مشورت پزشک و مربی خود میزان مصرف خود را تغییر ندهید. در صورت مصرف ناصحیح از این مکمل ممکن است با عوارض زیر مواجه شوید:

  • مشکلات کلیه
  • بیماری‌‌های کبد
  • گرفتگی عضلانی
  • اختلال در تنفس
  • حالت تهوع و اسهال
  • افزایش بیش از حد چربی در بدن

تداخل دارویی

به دلیل اینکه آمینو بیف حاوی مقدار زیادی BCAA می باشد،داروهای مورد استفاده برای کاهش قند خون می تواند با BCAA واکنش دهد و باعث کاهش قند خون شود، BCAA خود باعث کاهش سطح گلوکز خون می شود پس، هنگامی که با داروهای دیابت ترکیب شود تأثیر آن دو چندان خواهد شد.

از مصرف آمینو بیف با داروهایی مثل دیازوکساید، کورتیکواستروئیدها و هورمون های تیروئیدی باید اجتناب کرد.

بهتر است زنان باردار و شیرده و همچنین افراد زیر ۱۸ سال با نظارت پزشک از این مکمل استفاده کنند. همچنین در صورت مصرف هر نوع داروی خاص یا مکمل دیگر، حتما پزشک را در جریان قرار دهید تا جهت جلوگیری از تداخل دارویی، زمان مصرف هر یک از آنها را به طور دقیق برای شما تعیین نماید.

 

 

اگر این مقاله رو دوست داشتید پیشنهاد میکنم آمینو وی رو هم مطالعه کنید.

اشتراک گذاری:

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *